Pełen etat
Umowa o pracę

Opis zadań

  • współpraca z zarządcami budynków, serwisem technicznym i sprzątającym;
  • przygotowywanie OPZ-ów i innej dokumentacji do postępowań zakupowych;
  • tworzenie raportów i zestawień;
  • redagowanie pism i dokumentów;
  • koordynacja procesu usuwania usterek technicznych w lokalizacjach Spółki;
  • ewidencja w systemie elektronicznym korespondencji przychodzącej i wychodzącej wydziału administracji, w tym fv/umów;
  • zarządzanie dokumentacją wydziału, w tym przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;
  • monitorowanie stanu i uzupełnianie niezbędnych materiałów związanych z funkcjonowaniem biura;
  • współpraca przy optymalizacji kosztów powierzchni najmu;
  • współtworzenie budżetu na kolejny rok sprawozdawczy;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia wsparcia operacyjnego;
  • dbałość o porządek i estetykę biura.

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie;
  • umiejętność redagowania pism i dokumentów handlowych (umów, zamówień);
  • biegła znajomość pakietu MS Office ( Excel- poziom średniozaawansowany);
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym w wykonywaniu zadań i czynności związanych z procesem zakupowym;
  • doskonałe umiejętności organizacji własnej pracy, umiejętność określania priorytetów, rzetelność i systematyczność;
  • zaangażowanie i samodzielność przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole;
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • dyspozycyjność.
Mile widziane:
  • umiejętność negocjacji i prowadzenia różnych projektów z obszaru administracji biura;
  • doświadczenie w nadzorze nad poziomem kosztów utrzymania floty samochodowej i jej rozliczenia;
  • doświadczenie w obsłudze administracyjnej nieruchomości;
  • analityczne i techniczne myślenie;
  • doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz na potrzeby optymalizacji kosztów administracyjnych.

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) w prężnie działającej firmie;
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy;
  • pomoc w adaptacji na nowym stanowisku;
  • benefity (Luxmed, Multisport, ulgi na przejazdy kolejowe);
  • bogaty ZFŚS;
  • atrakcyjna lokalizacja i budynek (przy dworcu Warszawa Zachodnia);
  • dodatkowe 3 dni wolne od pracy.
Specjalista ds. administracji
Warszawa
Stacjonarna
Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” zgłaszacie Państwo swój udział w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, tym samym wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz dołączonych dokumentach rekrutacyjnych.

Dbamy o prowadzenie procesu rekrutacji zgodnie z przepisami prawa, dlatego w zgłoszeniu rekrutacyjnym prosimy o przekazywanie wyłącznie danych wymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.