Pełen etat
Umowa o pracę
Opis zadań
- współpraca z zarządcami budynków, serwisem technicznym i sprzątającym;
- przygotowywanie OPZ-ów i innej dokumentacji do postępowań zakupowych;
- tworzenie raportów i zestawień;
- redagowanie pism i dokumentów;
- koordynacja procesu usuwania usterek technicznych w lokalizacjach Spółki;
- ewidencja w systemie elektronicznym korespondencji przychodzącej i wychodzącej wydziału administracji, w tym fv/umów;
- zarządzanie dokumentacją wydziału, w tym przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;
- monitorowanie stanu i uzupełnianie niezbędnych materiałów związanych z funkcjonowaniem biura;
- współpraca przy optymalizacji kosztów powierzchni najmu;
- współtworzenie budżetu na kolejny rok sprawozdawczy;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia wsparcia operacyjnego;
- dbałość o porządek i estetykę biura.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie;
- umiejętność redagowania pism i dokumentów handlowych (umów, zamówień);
- biegła znajomość pakietu MS Office ( Excel- poziom średniozaawansowany);
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym w wykonywaniu zadań i czynności związanych z procesem zakupowym;
- doskonałe umiejętności organizacji własnej pracy, umiejętność określania priorytetów, rzetelność i systematyczność;
- zaangażowanie i samodzielność przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- dyspozycyjność.
- umiejętność negocjacji i prowadzenia różnych projektów z obszaru administracji biura;
- doświadczenie w nadzorze nad poziomem kosztów utrzymania floty samochodowej i jej rozliczenia;
- doświadczenie w obsłudze administracyjnej nieruchomości;
- analityczne i techniczne myślenie;
- doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz na potrzeby optymalizacji kosztów administracyjnych.
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) w prężnie działającej firmie;
- miłą i przyjazną atmosferę pracy;
- pomoc w adaptacji na nowym stanowisku;
- benefity (Luxmed, Multisport, ulgi na przejazdy kolejowe);
- bogaty ZFŚS;
- atrakcyjna lokalizacja i budynek (przy dworcu Warszawa Zachodnia);
- dodatkowe 3 dni wolne od pracy.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” zgłaszacie Państwo swój udział w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, tym samym wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz dołączonych dokumentach rekrutacyjnych.
Dbamy o prowadzenie procesu rekrutacji zgodnie z przepisami prawa, dlatego w zgłoszeniu rekrutacyjnym prosimy o przekazywanie wyłącznie danych wymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.