SOC PKP Informatyka
Security Operations Center
W nowoczesnym Centrum Operacji Bezpieczeństwa (SOC), w trybie całodobowym, przez 7 dni w tygodniu zapewniamy monitorowanie zdarzeń w obszarze cyberbezpieczeństwa. Usługi powierzone przez naszych Klientów stanowią krytyczne dla kolei infrastrukturę, systemy i aplikacje. Dzięki wykorzystaniu dedykowanych narzędzi, technologii i procesów prowadzimy działania w zakresie:
- outsourcingu usługi SOC w trybie 24/7/365,
- klasyfikacji zdarzeń – triage,
- reagowania na incydenty z zakresu cyberbezpieczeństwa zaistniałe w obszarach:
- krytycznych elementów infrastruktury IT,
- monitorowanych systemów i serwerów oraz sieci LAN/WAN,
- funkcjonowania usług i procesów,
- niepożądanych działań użytkowników,
- szybkiej reakcji i obsługi incydentów na podstawie scenariuszy opracowanych z Klientem,
- cyklicznego raportowania stanu bezpieczeństwa.